Subtilaus skonio išsišokėlis su gėlėmis ir dar kai kuo

Subtilaus skonio išsišokėlis su gėlėmis ir dar kai kuo

– Ir kam tau visa tai?

– Dėl grožio. Dėl tobulumo. Dėl išskirtinumo. Dėl to, kad viskas, ką darau, turi būti ne tik gražiausia, bet ir tobula.

Vakarieniaujame su floristu Mantu Petruškevičiumi ir plepame apie jo organizuojamą šventę. Jo butiko „Flower Couture by Mantas Petruškevičius“ didįjį atidarymą, į kurį atvyksta pasaulinio garso didžėjus Stephane Pompougnacas, „įgarsinęs“ Paryžiaus „Costes“ viešbutį.

– Kodėl tas „Costes“ tau toks svarbus?

– Todėl, kad tai yra vienintelė vieta, kuri absoliučiai viskuo atitinka mano skonį.

Taip, šis viešbutis turi įspūdingą įvaizdį. Kaip ir kiti Manto butike parduodami vardai. „Laduree“, „Lalique“, „Hermes“…

Prancūzų „Lalique“ kompanija, įkurta 1885 metais, išgarsėjo meniškais krištolo ir stiklo gaminiais. Jų taurės ir indai buvo būtina aristokratų stalo serviruotės dalis. XX amžiaus pradžioje „Lalique“ dekoravo legendinį, rašytojos Agatha Christie romane „Žmogžudystė Rytų Eksprese“ aprašytą traukinį „Belmond Venice Simplon Oriental Express“.

Prancūzų „Laduree“ kompanija, įkurta 1862 metais, išgarsėjo savo konditerija, o ypač sausainukais „macaron“. Jų kavinės buvo smagurių aristokratų pasisėdėjimo vieta. Iki šiol kompanija dukart per metus pristato naujas saldumynų kolekcijas. Manto butike galima paragauti tokių „makaroniukių“ su rožių ir orchidėjų skoniu…

Prancūzų „Hermes“, įkurta 1837 metais, pradėjusi verslą nuo balnų ir pakinktų žirgams bei lagaminų keliautojams, šiandien yra labiausiai deficitinių odos gaminių kompanija pasaulyje. Jos prabangias rankines „Birkin“ ir „Kelly“ ar kitą geidžiamą galanterijos kūrinį galima įsigyti tik pralaukus kelerius metus eilėje. O Mantas išsikovojo, kad jo butike „Hermes“ vonios produktų linija būtų prieinama kasdien.

„Costes“ viešbutis gyvuoja tik trečią dešimtmetį, tačiau turi surinkęs bene gausiausią madingiausių pasaulio žmonių (svečių!) kolekciją. Neverta vardinti čia apsigyvenančių ar pasilinksminti ateinančių Holivudo aktorių ir pasaulio scenų žvaigždžių, politikų ir menininkų, turtingų ir įtakingų – tai tiesiog vieta, kurioje tvyro stilius ir geras skonis, o su didžėjaus S.Pompougnac muzika bei puikiu maistu, apšvietimu ir kvapu „Costes“ tampa tiesiog „must-see“. Tiesiog madingiausia vieta Paryžiuje.

– Mantai, tai kodėl būtent šios firmos atsidūrė tarp tavo gėlių?

– Prie mano geriausių gėlių dera tik geriausi Europos vardai.

– O kaip susibėgote su „Culti“?

– Nuvažiavau į Italiją, į kultinius „Culti“ parfumerijos namus, kurie pirmieji Europoje pradėjo gaminti kvapniąsias namų lazdeles, ir su jais sukūriau produktą, nors jie niekada su niekuo nieko nėra kūrę. Susipažinau su kompanijos prezidentu, jis mane priėmė, o aš jį įkalbėjau sukurti kvapą man. 500 vienetų „limited edition“. Ir kad būtų pardavinėjamas jų salone Milane prie Domo katedros. Išsišokėlis?!? „Kas tu toks? – stebėjosi tie italai. – Tavo vardas nieko niekam nereiškia“.

Bet tai įvyko. Kažkaip. Natūraliai. Nes to norėjau.

Kažkada Mantas yra pasakęs: „Jei nori pelnyti vardą, turi daug dalykų daryti nemokamai ir džiaugtis tau suteikta galimybe įvykdyti užsakymą“.

Mantai, gal dar kas nors Lietuvoje nežino tavo vardo?

 

 

%d bloggers like this: